Saturday, September 8, 2007

Maturizare in viteza

Cam asta mi se va intampla mie in urmatoarea perioada, maturizare in viteza. Am sa ajung mai mult ca sigur sa ating un prag intr-o luna si jumatate cat l-as fi atins intr-un an. Dar ce sa ii faci, mi se mai strange si mie cureaua. Motivul e simplu: no more mama and no more papa. De ce? Pentru ca au plecat into za USA, o luna jumate. Who is za man in za house? It's me! Who is za woman in za house? well, it's me again! E intr-adevar o mica provocare pentru mine, dar si una putin amuzanta. Cand sunt ai mei acasa, nu ma prea ocup cu treburile alea care se fac prin casa si nici nu imi prea dau interesul. Dar de cand au plecat, trebuie sa recunosc ca imi face placere sa fac una alta. Si totusi nu chiar una alta, fac, putin din tot ce ar fi facut ai mei. Serios ca e funny, si fac asta cu toata placerea :)) Ce sa zic, mi-am descoperit vocatia in corba de cartofi. Mi-am gasit iubirea in rufele de spalat. Am vazut sfanta sclipire in fierul de calcat si marea tragedie in spalatul pe jos. Ca orice gospodar am mare grija sa dau de mancare la gaini si ratze, sa curat grajdul si sa duc vaca la pasune. Am grija mare sa ud toate florile si cam atat. Ah vai...am uitat ca stau la bloc :))

No comments: