Monday, June 18, 2007

Am încercat

Am încercat să definesc ce-nseamnă viaţă,
Dar sunt prea tânăr şi neputincios,
Am încercat nestinghetit cum să privesc cu altă faţă,
Şi am văzut cum totul se mulează puţin dezgraţios.


Incăpăţânat şi plin de libertate prematură,
Cu mâini întinse, neştiind ce am în pumn, că este aur,
Păşesc spre cer cu frică dar cu inima deschisă
Să mă dezleg si să-l înfrunt pe taur.


Şi capul sus mereu tata-mi spunea:
„Când greul va si greu, nu arunca şi ultima speranţă
Căci totul se va cântari într-un final,
Căci totul se va cântari într-o balanţă”

Iar dacă viaţa m-ar urni, să mă îndrept spre ea
Şi într-o zi voi auzi şoptit „Ai cui să semeni !”
Cu feţele pictate şi-un zâmbet tremurând,
Voi regăsi ce e mai scump în braţe, între gemeni.

Fi tu şi nu lăsa nimic din ce e bun să scape,
Cu grijă şi îndemanare învaţă să te-nvârţi în cerc,
Şi nu pleca, fară să pleci, căci trebuie să fi tare,
Şi nu uita când îţi e greu, să-l iei de coarne pe berbec.

Nu am să uit nimic, din tot ce ştiu, e prea frumos,
Am un refugiu ...
ştii să iubeşti...
Iar in final se vede totul bine şi firesc,
Căci doar in apa te regăseşti în peşti...

1 comment:

Anonymous said...

"Nimic nu se explica, nimic nu se dovedeste, totul se vede"