Tuesday, June 19, 2007

Umbra mea

Ma plimb mereu cu ea ...
Si o iubesc, e langa mine
Am fost uitat de mult si-acum
Suntem legati, iar impreuna...

Tot ce-am facut, tot ce am spus
Ai fost acolo, ai vazut
Si nu mi-ai spus nimic atunci
In noapte iarasi te-ai pierdut.

Si te-am pierdut si nu puteam fugi
Nici urma, nici macar un suflu cald.
Iar am ramas pierdut in timp
In moartea clipei sa ma scald.

Te invarti in jurul meu fara suflare
Caci nemiscat privesc spre lac
Si doare si astept cu nerabdare
Sa vina vremea cand imi e scris sa tac.

Esti singura, ce moare pentru mine
Intotdeauna ai murit, speram
Si vreau cand sunt ranit, sa mori
Langa mine...sa pot sa te am.

Suntem noi doi, nimic nu mai conteaza
Suntem pe veci,spre stele vom urca,
In noaptea asta peste lac
Doar eu si umbra mea

No comments: