Tuesday, August 28, 2007

Ganduri din tren

Pacat ca scriu in timp ce trenul merge,
Pacat ca scriu prostii si doar atat,
Dar nimeni nici sa vrea, n-ar intelege,
De ce si cum si cand si cat.

Grabit de timp caci timpul nu asteapta,
Si nori pufosi pe cer zambind a ploaie,
Si serios gandind aproape la nimic,
Innec in scris intreaga alba foaie.

Un picur, doi sau trei de apa rece,
Ma-ndeamna sa imi caut o umbrela,
Si linia ferata ingandurata,
Se-arata-a fi cam...paralela.

Reclame aruncate langa strada,
"Aici, acum, la noi veniti", cam toate sunt pe dos,
Acum ca voi aveti si cereri o gramada,
Nu stiu sa spun, dar...nu sunt curios. :D

2 comments:

Doar Eu said...

Nici aici nu prea am multe de obiectat. Felicitari!
Al meu e mort din lipsa de timp... :(

Doar Eu said...

Nici aici nu e nimic de obiectat!
Felicitari! Nice work!
Al meu e mort din lipsa timpului... :(