Sunday, February 17, 2008

Cand stau si cuget...numai stau :)

A trecut ceva vreme de cand n-am mai inceput un post cu "A trecut ceva vreme "... Oricum timpul trece pe langa noi si nu avem de unde il prinde:) De ce? Raspuns: De mere! :))) Toate sunt precum iarna asta care pare interminabila. E zapada multa afara, iesi la snow, ski , e pe terminate, te bucuri ca vine in sfarsit prima vara inainte de vara, soarele iti zambeste si te scoate cu razele afara din casa, si ia uite capcana, frig de iti ingheata inima, vant puternic si soare aparent cald.

Ganduri parca incrucisate, vreo doi fluturasi in stomac, trairi candva de mult uitate, si voci ce nu mai tac. Si cateodata te gandesti ca bucuria si sentimentele altora te bucura pe tine, mai mult decat bucuria proprie. Sa asculti povestea unui om fericit, poate insemna mai mult pentru tine decat pentru cel ce o spune. Avem de multe ori tendinta anormala de a respinge anumite trairi , ale unor personaje ce ne pot inconjura, sau ce inconjoara deja. Raportam totul, la viata de film. "Ah imi vine greu sa te cred, parca imi povestesti dintr-un film, nu prea cred ca ti s-a intamplat tie asa ceva." Poate acea intamplare e mai presus decat judecata noastra.

Obisnuim sa dam foaia fara a o citi, nestiind ca esenta dintr-o persoana se afla acolo. Trecem cu rapiditate la un capitol care nu mai starneste interesul, citim printre randuri si inchidem cartea. Si asa trece timpul pe langa noi si nu am facut nimic util cu bucatica aceea de ordinul minutelor. Oricum sinceritatea noastra pluteste de multe ori la suprafata. Cel mai sincer poti fi printr-o imbratisare si un sarut. Oricat de matur si de trait ai fi, o parte din mintea unui copil tot o ai! Sunt chestii care nu merita osteneala, nu au sens, sau isi pierd cu timpul sensul, dar sunt atatea chestii care isi merita rostul si care merita sa investesti in ele, de nu le putem numara pe toate degetele. E ca si cum ai merge 20 de kilometri pe jos, doar sa te intalnesti 5 minute cu o parte din tine:) Sa dai o distanta doar pentru 5 minute? Mi se pare fantastic de frumos!

Cateodata ne este respinsa ocazia de a da totul si de nenumarate ori ocazia de a primi totul.

Stiti cum face un indian oligofren? Nu? ;) cand am ocazia, am sa va arat :)

3 comments:

Unknown said...

Am citit foaia da nu mi-am dat seama de esenta, asa ca probabil am irosit ceva minute degeaba, folosind cuvinte multe si frumoase defapt nu prea zici mare lucru, sau sunt eu prea prost sa inteleg exact ce e in mintea ta, o concluzie poate m-ar fi ajutat mai mult.

A, si daca esti nefericit nu te bucuri de bucuriile altora, ci iti dai seama ce viata de rahat ai.

Primul comment si am inceput cu rautatile :))

Anonymous said...

dragu de tine fix si tamanla un indian oligofren te ai gandit.....ce dragut din partea ta....dar la cat de misto ai scris....si ai gandit....te iert pt asta....

Anonymous said...

N-ai pentru ce, am spus doar adevarul;)