Tuesday, December 18, 2007

Vine Craciunul si 2008-ul !!!


Yey! Vine Craciunul in sfarsit, dupa un an de asteptare. Mai presus de toate, mai punem un an in plus la inca prezentul 2007.

Atmosfera de afara parca te umple de liniste, mirosul acelor de brad iti improspateaza respiratia, zapada de afara , ingheata caldura din tine, iar vacanta sau concediul te ajunge din urma.
Fara planuri concrete de Revelion, ma gandeasc ce imi vor aduce zilele viitoare.

Dupa legile nescrise, "rezervarile" se vor face pe ultima suta de metrii.
M-am obisnuit atat de tare cu Clujul asta, ca parca nu l-as pasa in urma. I mean, am atatia prieteni aici, si mi-ar placea sa imi consum anul in jurul lor. Dar ce sa ii faci, fiecare cu P^%@ masii :P

Orisicum, de vazut tot o sa ne vedem...dar...la anu' !


P.S. Pentru toti cei ajung sa dea click si apoi sa citeasca randurile astea, va doresc un viitor an, cat se poate de rotund si fara 8-uri prea multe. Nu uitati sa va distrati cat de mult si sa aduceti ce a fost mai bun din 2007 in 2008.

3 comments:

Anonymous said...

Da bah , da ! Saaaacs mult in 2008!

Anonymous said...

sarbatori fericite artistule :)

Anonymous said...

eti invittu notru l rev
sper c tio zi tuiou e serj si rico
te asteptam