Friday, November 30, 2007

Masina ... de la miezul noptii

Intamplator ieri a fost o zi exceptionala la lucru. Cu narile si continuturile inghetate, am ajuns parca in reluare in fata calculatorului. Dupa o intrare superba de la rece la cald, am facut un mic condens si m-am blindat cu batistute "Prima". Racit si incarcat cu toate cele, nici nu imi venea sa ies afara, insa pe la ora 15 ma suna colegul de garsoniera: "Si fashi bei? Hai sa mergem in Polus sa o luam pe Koti!"

In gandul meu:"Hah? am inteles , Polus, am inteles , sa luam, da, wtf is koti, sau choti, sau coty, sau whatever!!??" Aaaa da! Asta e numele viitoarei masini de dezinfectat haine! Si de ce acest nume unguresc? Pai...explicatia e simpla, pe masina lui de servici (are 4 roti, ABS, 2 usi, defapt 4) o chema Mãriutza, asadar am hotarat sa avem si o koty (a se citi cu accent) in casa, pentru ca stim noi ce se zice despre unguroaice >:) :D .

Polus here we come !!!

A durat destul de mult pana ne-au facut Domo-logii actele pentru adoptie, dar intr-un final, tadadam:


We have a new girl in za house!
Eram atat de bucurosi ca a venit momentul in care v-om putea face loc prin dulapul de haine. Nah fiecare si-a vazut de treaba lui pana seara, cand ne-am intalnit din nou in locul de unde am plecat, adica, acasa. Ne uitam in cartea tehnica , precum soarecii in biblioteca. Ceva ceva tot am priceput din ea. I-am gasit locul de odihna in baie, si am sperat sa ne satisfaca placerile de acum inainte...de a spala hainele:P


Si bineinteles ca am sarbatorit cu prima tura de rufe (mai precis blugi). Am alimentat-o cu apa, am imbalsamat-o cu levantica si i-am dat drumul.
Aaaaa, si ca boierii, ne-am intins in pat, am fumat o tigara, si ne-am gandit, "ce bine putem sa dormim, pana face Koty treaba...!"
M-am asezat tacticos cu botul in perna si eram pe punctul sa adorm, cand...din baie se aude un zgomot ciudat pentru ora 1:30 noaptea. Sare Alin din pat, ajunge in baie sa vada ce se intampla.
Eu am ramas pasiv la toata treaba, fiind rapus de somn. Dupa alte cateva clipe, se aude si mai tare. uhhh, atunci m-am indreptat si eu curios spre baie sa vad ce se intampla. Si mare mi-a fost uimirea. Alin incerca sa o linisteasca pe Koty, dar fata, foarte agitata, sarea ca arsa. De la perete a facut un pas pana la chiuveta. Si noroc ca am actionat la timp ca de nu ramaneam fara ghiveta. Mai si sa vezi cum sarea si masina si alin si eu. Vai nebunatico. Am zis eu ca...stim noi cum sunt unguroaicele. Parca eram conectati la o priza de 380V.
Aoleu ce ne-a facut Koty asta !!! Am incercat sa vorbim cu ea, i-am redus si RPM-urile (rotations per minute), s-a mai linistit, dar tot asa de nebunatica a ramas. Am deconectat-o lasandu-i timp sa respire. Spre bucuria noastra si-a revenit, oare de ce? Avea o pereche de suruburi in plus, am operat-o si acum s-a cumintit.

Acum intrebarea e: "Oare cu ce ne va astepta Koty la urmatoarea tura de rufe?" Asta ramane de vazut in eventualul episod 2


1 comment:

Anonymous said...

sa va traiasca hunguroaica nebunatica!!